Sunday, December 29, 2013

Bizden 2013 haberleri

Herkese merhaba,
Yine bir yılın sonuna geldik ve mektup yazma işi bana düştü.

Bu yıl benim için hareketli geçti. Arkadaşlarımla oyunlar ve yatıya kalmaların dışında bol ödevli bir yıl geçirdim. Türkiye'deki yaşıtlarıma nazaran az ödev yapsam da bana çok geldi. Haftada 2 kere basketbola gittim. Hem tekniğim gelişti hem de boyum uzadı. Artık sevdiğim spora karar verdim. Basketbol. Bu arada gitara devam ettim ve bu yıl 5 yeni şarkı öğrendim. hatta yıl sonunda okulun öğlen konseri seçmelerini kazanıp okuldaki mini konsere katıldım.

Bu sene beni üzen en yakın iki arkadaşımdan ayrılmak oldu. Asker yazın Danimarka'ya , James de yıl sonunda İngiltere'ye döndü. Diğer arkadaşlarım olsa da 2014 yılına hüzünlü başlayacağım. Yazın kuzenim Beliz'in Singapur'a gelmesi benim için en güzel olaylardan biriydi. Birlikte  Universal Studio, Legoland, Adventure Cove , Hayvanat bahçesine gittik. 3 hafta boyunca çok eğlendik.

2013 senesi annemin dolu dolu çalıştığı bir yıl oldu. Hatta yıla tek başına Singapur'da girdi. Ne iş yaptığını henüz tam anlamasam da bir stadyum projesinde çalışıp Çince çeviri yaptığını biliyorum. Halen Çince nasıl rapor hazırladığına ne kendi ne iş yerindekilerin kafası almıyor. Singapur kültürünü ve bina yönetimini öğrenmenin dışında arada öğlen yemeklerine arkadaşlarının yanına kaçtığını biliyorum. Bir iki akşam zumba ve pilates denemesinden sonra sporu bıraktığı için iyice kilo aldı.

Babam da bu sene tam tersine bel ağrıları ile başlayan yılı özel hoca ile düzenli spor ile sağlıklı bir şekilde geçirdi. Sürdürülebilirlik ile ilgili bir projenin ' One Way' tanıtımı için dünyayı dolaştı. Sonunda da İngiltere'deki ICIS tarafından " Best Business Innovation 2013' ödülünü aldılar. Ekim ayında bölümü Amerikalı bir şirkete satıldı. Artık 'Archroma' adı altında çalışacak.

Bu sene tam leyleği havada gördük. Ailecek Koh Samui, Bali, Hong Kong ve  Kamboçya'ya gittik. Koh Samui'de tekne turunda dalgalar yüzünden annemle kusmaktan başımızı kaldıramadık, Bali'de de besin zehirlenmesinden neredeyse hastanelik oluyordum. Hong Kong kısa ve eğlenceli geçti. En güzeli 3 aile gittiğimiz Kamboçya seyahati idi. Hem tapınakları gezdik hem arkadaşlarımla oynadım.

Önümüzdeki senenin bomba haberi ise Türkiye'ye dönüyor olmamız. Sonunda babamın patronu gitme isteğimizi onayladı. Annemle babam 12 yıl sonra dönecekler. Ben de hayatımda ilk defa Türkiye'de yaşayacağım. Benim bilmediğimi zannediyorlar ama babam galiba yeni yıldan sonra Singapur'da çalışmayacak. Şimdiden bana ayak yapıyor ben yarı anlamamış gibi yapıyorum. Haziran'da da annemle kesin dönüş yapacağız. Anlayacağınız seneye de hızlı bir yaşantı ve değişimler bizi bekliyor.
Annem artık esprilerimi çok aklımda tutamıyor ama ben 1-2 sini aktarayım.

-People with cool cars are idiot. Awesome people have normal carsç We are 'yarı yarıya'

-Yeni lego çıktı. Ben bir bakayım. Belki UCUNLAMIŞTIR. O zaman alabilirim.

Herkese bol kahkahalı az kaygılı 2014 diliyorum.

Berk BALI


No comments:

Post a Comment