Sunday, April 24, 2011

4.ay/2. asim 1 Eylul 2004

Herkese merhaba,



Pazartesi 2. asimi oldum. Asi olurken hic aglamadim.Ama asidan sonra aksama dogru  biraz mizmizlandim.Ama benim sucum yok...Dislerimde cikacak galiba cok kasiniyorlar ve bana rahatsizlik veriyorlar.

Doktor amca beni olctu ve tartti.Boyum 68.5cm,kilom 8.780kg geldi.Artik geceleri beslenmek icin kalkmaman gerektigini soyledi bu yuzden annem geceleri bana diyet uygulamaya basladi. Agladigimda su veya emzik veriyor.Bazen cok aglarsam besledigide oluyor ama yediklerimi de biraz azaltti, zaten cok yedigimde birazini cikariyordum. Artik annem ile babamin belleri cok agriyor ve beni daha az kucakliyorlar. O yuzden bu diyete harfiyen uyuyorum.Onlar gibi sisman olmak istemiyorum.(!)Artik Turkiye'ye gelmeyi iple cekiyorum. Ilk defa ucaga binecegim icin de cok heyecanliyim. umarim hersey guzel gider ve ben annemi hic uzmeden gidebilirim Istanbul'a...
Hepinize kucak dolusu sevgiler

No comments:

Post a Comment