Sunday, April 24, 2011

Tam 1 yasindayim 25 Nisan 2005

Herkese Merhaba,

Bugun  25 Nisan ve ben tam 1 yasindayim.Dunyadaki ilk yilimi tamamladim. Oldukca hareketli ve yeniliklerle dolu gecti.Bir cok sey gorup bir suru sey ogrendim.Artik annemlerin tek elini tutup kosturabiliyorum.Cok guzel yuruyorum ama arada dengemi kaybettigim icin riske girip kendim yurumeye calismiyorum.Sadece yatagimda kenarlara tutunarak gidip geliyorum.Boyum 82cm.kilom 13 kg.Biraz iri bir bebegim…



Havalar guzellestigi icin artik annemle carsi yerine parklari dolasiyoruz. Kopekleri ve kuslari kovalamaya bayiliyorum. En buyuk eglencem merdiven inip tirmanmak ve dukkanlara girip cikmak.Bir de insanlara cok dikkatli bakiyorum, bazen bana gulumsemek zorunda kaliyorlar. :) Hele birileri benimle ilgilenirse arkalarindan takip etmeye bayiliyorum.



Gece ay babam bizi Toronto’ya goturdu.Orda bircok kisiyi ziyaret ettik ve ben ilk defa havuza girdim. Ilk gun cok korktum. Anneme yapistim, havuza dahi bakmadim. 1 saatte suya girebildim. Ama ikinci gun havuzdan cikmak istemedim.



Dislerimin sayisi 6 oldu ve ben hergun onlari fircaliyorum!! Artik herseyi yiyorum.Ozellikle kofte,balik ve tavuga bayiliyorum.Kucuk parcalar halinde bana veriyorlar ben de cigneyip yutuyorum.Bu arada portakal suyumu bardaktan icmeye basladim. Annem yakinda su ve sutumu de bardakta verecekmis.Biberonumdan ne istiyor anlamadim ya!! neyse



Cumartesi bana dogum gunu partisi yaptilar.Evi suslediler ve  arkadaslarini cagirdilar.Ev cok kalabalikti ve ben cok eglendim. Bir suru guzel oyuncak geldi,hepsi ile hergun oynuyorum.Babam web kameradan yayin yapti Toronto ve Turkiye’ye..Boylece bircok kisi sanal da olsa katildi partimize.Pastamda "Nemo " resimli okyanus pastasiydi.Dun de beni 23 Nisan senliklerine goturdular. Halk oyunlari ekipleri vardi. Icersi cok karanlikti ama ben hic korkmadim ve gosterileri cok guzel seyrettim. Sadece Turk bayrakli balon alamadim ona uzuldum. Artik bir daha ki sefere..



Benden  haberler boyle..Size dogum gunu partimden iki resim yolluyorum.Hepinizin ellerinden operim…..

No comments:

Post a Comment