Sunday, April 24, 2011

Artik kocaman oldum tam 4 yasindayim 1 Mayis 2008

Herkese merhaba,

Artik tam 4 yasindayim.Kocaman abi oldum.Tabi bazen isime geldigi icin bebek olup kucuma (kucak) istiyor olsam da  “ben kendim yaparim artik abi oldum “edalariyla dolasiyorum cogu zaman.

Yeni yilda hem cimnastige basladim hem de Lego workshop’una gidiyorum.Yuzmeye de devam.Anlayacaginiz haftanin 3 gunu doluyum.En az bir gun de annemle oyun yerlerine gidiyoruz.Pazarlari genellikle dinleniyorum.Havalar gecen haftadan beri cok guzel.Artik bol bol disariya cikiyorum.En onemli havadis ise artik cok iyi bisiklete biniyor olmam.Bir sene once babamlarin aldigi bisiklete bir turlu binmek istemiyordum.Annem yeni yilin basinda burada yayinlanan bir dergi de yarismaya katilip pedalsiz (mbikey deniyor)bisiklet kazandi.Almanya’da cok kullaniliyormus. O bisiklette dengemi nasil saglamam gerektigini ogrenip yurumekten daha hizli gidebilecegimi gordum. 1 ay sonra da normal bisikletime binmeye basladim.Artik sabahlari sitenin ana kapisindan kalkan otobusume bisikletle gidiyorum. Kafama kaskimi kendim takip cikariyorum.Hatta annem artik yorulunca beni tasimamak icin hayvanat bahcesine ve parklara da bisikletimi goturuyor.



Yeni yeni ev gezmelerine basladim. Arkadaslarim bazen bize oynamaya geliyor , bazen de ben onlara gidiyorum. Gecen hafta arkadasim Selina’nin evine okul otobusu ile gittik ve sonra annesi beni eve getirdi. Anlayacaginiz kendi basima bile gidebiliyorum artik . Eve gelen arkadaslarimla cok guzel oynuyor ve oyuncaklarimi paylasiyorum.Hatta cogu arkadasim gitme zamanlari geldiginde evimizden ayrilmak istemiyor. Bazen de evimize gelmesini istedigim arkadasim olursa  “can my arkadas come to my eve ?“ seklinde karisik cumleler kurarak herkesi gulduruyorum.



Gelelim bu seneki dogum gunu partime. 1 hafta once baslayan “bugun mu yarin mi?” sorularimin sonunda gecen Cumartesi gunesli  bir gunde yine bahcemizde dogum gunu partimi gerceklestirdik.Bu sefer hem icinde ziplanan sisme kaleden hem de palyaco vardi partimde. Pastami da internetten ben sectim. Iki katli, ustunde dinozor ve yanardag olan ve kenarindan nehir akan cok guzel bir pastaydi. Herkes cok begendi.Annem yine tanidigimiz herkesi cagirinca 50 buyuk ve 30 cocugun katildigi bir solene (anneannemin degimi ile dugune) donustu dogum gunu partim.Yine leziz Turk yemekleri (yaprak sarma, kizartma,kisir,sis kebap )yapildi.Katilan herkesin cok hosuna gitti.



Annemle babama gelince..Babam son 3 ayda sadece 3 hafta Sanghay’da bulunarak yeni bir rekor kirdi. Onu cok uzun zaman goremeyince geldiginde tam anlamiyla babama yapisiyorum. Her an ve heryerde onunla olmak istiyorum.Birlikte guzel vakit geciriyoruz.Annem yakin iki arkadasinin Sangay’dan ayrilmasinin boslugunu doldurmak icin ilk once 23 Nisan kutlama komitesine girdi.Burada yapilan kutlamalar basariyla gecti ama bayagi yoruldu.Bol bol toplantilara katilarak beni de biraz ihmal etti. Yeni bir hobi de edindi son zamanlarda. Resim yapmaya basladi. Buradaki komsumuz olan bir arkadasindan ders aliyor. Bu donem ayrica yeniden Concordia universitesinden Proje Yonetimi dersi almaya basladi. Grup calismasi gereken odevleri uzaktan nasil basarabilecegini bilmiyor.Onumuzdeki ay ogrenecek.



Bu sene ailecek Malezya’ya gittik. O gezide de ben cok hastalandim. 3 gun boyunca devamli kustugum ve sonra annemle babama da gecirdigim icin Kuala Lumpur’daki otel odamizi sehirden daha cok gorduk. Annem geleneksel kocasiz-cocuksuz tatilini bu sene Japonya’da yapmaya karar verdi. Osaka ve Kyoto sehirlerini gezdi. Geldiginde cok begendigi anlata anlata bitirememesinden belliydi.



Bizden haberler bu kadar..Sizlerin haberlerini bekliyoruz. Bu arada haziran sonu Turkiye’deyiz. Ilgilenenlere duyurulur..

No comments:

Post a Comment