Sunday, April 24, 2011

Dun iki aylik oldum 26 Haziran 2004

Herkese merhaba,

Dun tam iki aylik oldum. Annem ve babam beni Ottawa'ya nufus cuzdanimi cikartmaya goturdu.Oturarak araba koltugumda gitmekten biraz yoruldum ama genelde hep uyudum.Pek yaramazlikta yapmadim. Annem altimi buyukelcilik karsisinda iki kere temizledi.Umarim ayip olmamistir.:)1 saat kadar parkta uyudum.Babaannem ve dedem de bizimle geldi. Onlar doga muzesini ve parlamento binasini gezdiler. Parkta hep birlikte lahmacun yiyip uludag gazozu ictiler ama bana vermediler:(Benimde ogleden sonraki ogunum lahmacun aromali oldu.)Pazartesi ilk asimi olacagim. Ben korkmuyorum ama annem biraz endiseli atesim cikar diye...Iste boyle..hayatim ayni devam ediyor. Artik gulucuklerim cogaldi. Annem de durmadan bana bir takim kartonlar gosteriyor ustunde sekiller,sayilar olan.. O uzulmesin diye ilgileniyor gorunuyorum:)

No comments:

Post a Comment