Sunday, April 24, 2011

Berk’den 3. Yil Mesaji 31 Mayis 2007

Herkese tekrar merhaba,

Biliyorum artik yilda 1 kere ancak yaziyorum ama inanin benden kaynaklanmiyor. Annem cok tembel oldu bu konuda.Umarim yakinda duzelir.Ben de cok haber var.Hemen baslayayim.

Gecen sene Turkiye donusu Sehrin dogu yakasina tasindik.Evimizden cok memnunuz. Site cok temiz, evler cok konforlu. Site icinde cocuklar icin 3 adet acik, bir kapali oyun parki var. Ayrica gym salonu ve acik-kapali havuz bulunuyor. Ben yuzmeye bayiliyorum. Annem bana yelek giydiriyor. Devamli havuza atliyorum. Kafami suyun icine sokup 4-5 saniye gidebiliyorum.

3. yas gunumu bu sene evde buyuk bir parti vererek kutladik. 45 buyuk,15 cocuk vardi. Annem 3 gun 3 gece calisti. Genelde Turk yemekleri yapti.Bir tane palyaco gelip balonlarla eglendirdi bizi.Bahce tam anlamiyla parti yeri oldu, cadir bile kurduk. Herkes cok eglendi.

Bu sene leylegi tam anlamiyla havada gorduk. Amerika, Tayland ve Avustralya’ya gittik. Cok yogun gecti. Bazen annemle babami cildirttiysamda donusunde buyuk degisimler oldu.

En onemli haber bezi biraktim.Hem de sabah aksam ayni anda. Arada kucuk kazalar yasasak da cok guzel idare ediyorum. Havuza bile cis yapmiyorum. Cikip tuvalete gidip geliyorum.Geceleri de uyku sersemi bazen kafami kapiya vursamda simdilik onemli bir yaralanma yok.

Ikinci onemli gelisme artik daha fazla konusabiliyorum.Genelde cumleleri ingilizce kurmayi tercih ediyorum.Bazen ingilizce-turkce karisiyor. “Baba ise gidiyor“ benim dilimde “Baba go to ise “ Size ilginc kelime dagircigimdan birkac ornek vereyim.

Das/ Zuha  -    Zurafa

Amos   -           Animals

Nunus  -           Yunus

Keke    -           Ekmek

Tomi    -           Domates

Sutmilk-          Sut

BIC                 - banyo

Big BIC          -Havuz



Hayvan oyuncaklarina bayiliyorum. Evde 50 tane degisik hayvan vardir herhalde. Nerdeyse hepsinin adini biliyorum.Her gittigimde oyuncak olarak kucuk hayvan aliyorum.Evdeki hayvanlardan 3-4 hayvanat bahcesi cikar herhalde.

Bu sene basi okulum kapandigindan baska bir okula basladim.Eski sinifimdan 2 arkadasim var. Okula bayagi alistim.Fakat yeni tasindigimiz yere cok uzak oldugundan Yaz sonu yeni bir okula baslayacagim. Boylece 3.5 yasima gelmeden 4 okul degistirmis olacagim. Annem yeni okulumu sevmem icin dualar etmeye basladi bile. Bu okul evimize 5 dakika. Hatta alistiktan sonra servisle yollamayi dusunuyor.

Annemle babama gelince. Annem cince’yi birakti. Ogrendiklerini kullansa yetecegini soyluyor.Babam azalticagini soylese de is gezilerine yogun bir sekilde devam ediyor. Cok yorulsa da isleri iyi gidiyor. Bize temizlige gelen ve arada bana bakan “ayi” haftanin 4 gunu gece bizde kaliyor. 3 gunu evine gidiyor. Anneme cok yardimi oldu, benimle de cok iyi anlasiyor.
Bizden haberler bu kadar. Size son resimlerimden yolluyorum.Artik kocaman oldum. 4-5 yas kiyafetleri giyiyorum.Annemle ben Turkiye’ye 3 Temmuz’da geliyoruz.Gelince beni taniyabilirsiniz umarim.:) Babam 27 Temmuz gibi bize katilacak. Gorusmek uzere

No comments:

Post a Comment