Monday, April 25, 2011

Berk’ten ilk haberler 18 Mayis 2004

Herkese merhaba,

Bu benim ilk mektubum..Dun doktorumu gormeye gittim. 22Ç gun itibari ile 4.800kg ve 57cm olmusum. Doktor amca beni cok begendi, buyume hizimi iyi buldu.

Yuzumdeki sivilceler,vucudumdaki kuruluklar normalmis. Sunnetli  pipimde artik iyice iyilesti.Fiskiye gibi isemeye devam ediyorum. Duvarlar, halilar, annem, babam, anneannem nasibini aldi.

Artik cok fazla gulucukler dagitiyorum…Ozellikle babam benle konusurken onu cok dikkatli ve ciddi dinliyorum.  Biraz gazim var ve kaka yapmakta zorlaniyorum ama buyukler gibi hem alttan hem ustten gaz cikarabiliyorum. Annemin sutunu iciyorum. Kaynagindan veya biberonla verilmesi onemli degil. Acsam her iki sekilde de emiyorum.
Gunduzleri az uyuyorum ama geceleri genelde 2 kere kalkiyorum, evdekileri cok rahatsiz etmemeye calisiyorum.Resimlerimi zaten annem-babam yolluyorlar.. Ordan da beni takip edebilirsiniz. Simdilik bu kadar..Gelismeleri sonra tekrar yazacagim

No comments:

Post a Comment