Sunday, April 24, 2011

Sevgililer Gunu mesaji 13 Subat 2005

Tum sevdiklerim,

Hepinizin sevgililer gununu kutlarim.Umarim bana olan sevginiz de hic bitmez.



Hazir yazmisken biraz da kendimden haber vereyim. Gecen hafta doktor amcaya gittik.Kilom  12kg,boyum 79 cm olmus. 1 yasindaki cocuklara artik tepeden bakiyorum ama kilom yuzunden halen yapmam gereken bazi hareketleri yapamiyorum.(yatar durumdan oturur duruma kalkmak, emeklemek gibi)Doktor amca agir oldugum  icin gec yuruyecegimi soyledi tabi annemlerin basindan asagi kaynar sular indi cunku ben onlara tutunarak yurumeyi cok seviyorum.Hem beni kaldirmaktan hem de yurutmeye calismaktan ikisinin de belleri agriyormus. Ne yapayim?Yurumeyi cok seviyorum. Ozellikle bir odadan elime esya alip baska odalara tasimaya bayiliyorum.Artik annemlerin yemeklerine de saldiriyorum,bana ufak parcalar halinde kofte,nohut,dolma gibi yiyeceklerden veriyorlar bende onlari bir guzel yiyiyorum. Artik bebek mamalari cok yavan gelmeye basladi!!

Alttan iki disim cikti,ustekilerde yoldaymis doktor amcanin dedigine gore..Annemle hemen hemen hergun bir carsiya gidiyoruz. Buralarda havalar bu kis sicak geciyormus ama tabi biz kapali yerlerde dolasiyoruz. Gecenlerde bir carsida gemi seklinde oyun alani vardi. Kopruler,tupler filan.Buyuk cocuklar kayiyor,cikiyor,atliyorlardi. Ben de arkalarinda ciglik cigliga kosturdum , cok eglendim.Bu aralar annemler inatciligimdan ve sinirli olmamdan sikayetciler ama onlarda oyle..Ne yapayim, ne gorursem onu ogreniyorum:)


No comments:

Post a Comment