Sunday, April 24, 2011

Berk’den bir haber 12 Mayis 2005

Merhaba,

Bugunku bir basarimi sizlerle paylasmak istedim. Annem beni bu hafta sitedeki bir cocuk parkina goturdu hergun. Tabani kum olan ,kaydirak ve salincaklarin oldugu guzel bir park. Salincagi cok sevmiyorum ama kaydiraga bayiliyorum. Cok guzel kaymasini ogrendim. Kendimi birakiveriyorum, bir de sonra yatiyorum.Hooppp.Cok zevkli.Baskalarin kovalari ile oynamaya bayiliyorum. Annem yarin bana da kova-kurek alacagini soyledi. Devamli baskalarin kovalari ile oynamak olmazmis..Niyeyse..

Esas haberim baska..Bugun annemin elini,daha dogrusu parmagini birakip 4-5 adim attim kendiligimden. Bazen annemler zorluyordu  ama bu sefer kendim yaptim. Daha da onemlisi birinin kucagina atlayip yada dusup bu macerayi bitirmedim. Ayagimin ustunde durup dusmeden bekledim annemi...Evet artik yurume maceram basladi sayilir.Size gelismeleri aktaracagim.

Hepinizi opuyorum.

No comments:

Post a Comment