Sunday, April 24, 2011

Berk’den yeni haberler 19 Eylul 2005

Herkese uzunca bir aradan sonra merhaba,

Son mektubumda ilk adimlarimdan bahsetmisim.Ne kadar zaman gecmis!Simdi yurumeyi birakin,kosuyorum.Ozellikle kosarken yanaklarim oyle sallaniyor ki gorenler  bana bakip guluyor.Yurumeyi basardiktan sonra emeklemeyiJogrendim.Merdivenleri el ve ayaklarimi kullanarak cikmayi basardim ama eger yanlarda demirler varsa onlara tutunarak cikmayi yegliyorum.Merdiven inerken halen kendimi atiyorum.Bir tek onu tek basima beceremiyorum.O kadar cok yuruyorum ki bacaklarimdaki yaglari bile yaktim.Annem beni cok kiskaniyorJ

Bu yaz havalar cok guzel gecti.Annemle sabah aksam disardaydik.Annemin degimiyle –gunes koruma yagi surmemize ragmen-ikimizde de amele yanigi oldu.Devamli parklardaydik.Ayrica 2 ay yuzme dersine de gittik.Bol bol su fiskirtmasini ogrendim.Evimizin yakinindaki kucuk gole gelen kuslar ve ordeklerle bayagi hasir nesir oldum.Sadece onlari atmam gereken ekmekleri kendim yedigim icin Jbeslemeyi beceremedim.Yazin iki kere cadirla kampa gittik.Ben cok eglendim ama geceleri soguktan cogunlukla arabada yatmak zorunda kaldim.Bol bol gole girdim.Ama annemle babam cok yoruldular.Ben biraz buyuyene kadar cadir tatiline ara vermeye karar verdilerJ

Mayis ayinda babam Cin ve civarindaydi.Annemle ben burda yanliz kaldik.Ozellikle annem icin zor gecti o bir ay.Arada bir hafta biz de Amerika’ya kactik.Cok degisik ve eglenceli gecti bu kacis .Babam gelince beni yururken buldu. Ama tekrar babama alismam yaklasik 1 ayimi aldi. O yuzden bu sefer ikimizi cok ayri birakmak istemedigi icin annem erken Sangay’a gitmemize karar verdi.Babam Ekim ortasi biz de kasim ortasi Kanada’dan ayrilip Cin’e gececegiz.

Esas onemli haberin ise “ARTIK OKULLU OLDUM” Haftada 3 gun yuvaya gidiyorum.Ilk gunler cok agladim.Bazen beni aldiklarinda 2 saat hickirigim devam etti.Sonra sonra alistim.Simdi hala sabahlari biraz agliyorum annemden ayrilirken ama hic olmazsa ayaklarim geri geri gitmeye araba park yerinde baslamiyor.Hatta sinifima kadar gule oynaya gidiyorum.Gecen hafta oglenleri orda uyumaya basladim.Ben annemden ayrildigim icin agliyorum ama anneminde biraz daha kendine gelip enerji kazandigini gormek beni mutlu ediyor.Beni almaya her geldiginde kosarak ona sariliyorum.Bir suru arkadasim oldu.birlikte oynamasam da onlari gozlemlemeyi cok seviyorum.Bol bol sarki soyluyoruz.Artik kendi basima yemeklerimi yiyorum.Biraz dokuyorum,biraz oynuyorum ama annemlerin beni beslemesini artik istemiyorum.Onlarda beni kendi halime biraktilar. Bazen etrafi cok kirletsemde annem soylenerek temizliyor her seferindeJ

Evet iste boyle..Ben de havadis cok..siz de bir haber yok mu?

Bizden selam.

No comments:

Post a Comment