Sunday, April 24, 2011

6.5 ay mesaji 9 Kasim 2004

Herkese tekrar merhaba,



Ben artik 6.5 aylik kocaman bir bebek oldum.Artik dik olarak oturabiliyorum ve sebze-meyve yemege basladim.Hatta bazen annnemle babamin yemek tabaklarina da saldiriyorum.Gecen hafta 3. asimi oldum,hic aglamadim.Doktor amca beni cok iyi buldu.3 ay sonra tekrar ziyaretine gidecegim. Bu arada cok buyudugum ve yemek yemeye basladigim icin annem ve babam bana mama sandalyesi aldilar. Ayrica araba koltuguma da sigmadigim icin- ozellikle kalin montlarla biraz zor oluyordu- cok fiyakali bir araba koltugu aldilar.Artik araba seyahatlerim cok rahat. Hatta hemen bir Toronto yapip geldik.Bu aralar dislerim deli gibi kasiniyor ama hala tik yok. Ne zaman cikacak bu disler bilmiyorum.En onemli haber ise gecen hafta kendi odama gecmem oldu. Annemle babamin odasindan ayrilip kendi odama gectim. Artik benimde cok guzel bir odam var. Duvarlarima “Winnie the Pooh” yapistirmalari ve fosforlu yildizlar yapistirdilar. Cok sirin bir oda oldu. Orda hic korkmadan misil misil uyuyorum,bazen oyun bile oynuyorum.Simdilik benden haberler bu kadar....beni unutmayin..olur mu?

No comments:

Post a Comment