Sunday, April 24, 2011

8. ay ve Yeni yil mesaji 24 Aralik 2004

Herkese Merhaba,

Bu sene ailenin en kucuk elemani olarak annem ve babam yeni yil kutlamasini benim yapmami istediler. Ama ilk once kendimden haberler verecegim.



 En buyuk haber yaklasik 2 aydir desteksiz oturuyor olmam.Artik oyuncaklarimla daha cok oynayip daha bagimsiz hareket edebiliyorum.3 haftadir  da yardimla yurumeye basladim. Yanlis duymadiniz acayip adimlar atiyorum, rap rap diye ve evi bir uctan bir uca dolasiyorum. Tabii ki annemle babam bana destek oluyor arkadan. Yoruldummu da oturuyorum hemen yere.Dolasmayi ve yeni kesifler yapmayi cok seviyorum.Bu arada “Hayir” diye bir sozcuk var. Elektrik kaplolarina filan elimi attigimda annem kararli ses tonu ile  bu kelimeyi soyluyor. Ilk zamanlar korkup agliyordum simdi ogrendim.Bu sozcuk, o ara yaptigim her neyse onu yapmaman gerektigini anlatiyor bana.Tabii arkamdan kosmaktan bizimkilerin belleri gitti ama yapabilecegim birsey yok. YURUMEK cok eglenceliJ)



Kati mamalara basladim.Sebzeleri biraz zor yiyorum ama meyvaya bayiliyorum.Tabi suttun yeri ayri.Bu arada her sabah 2-3 cay kasigi taze SIKILMIS portakal/greyfurt suyu icmeye bayiliyorum.Yaklasik 1 aydir haftada bir annemle aktivite grubuna katiliyoruz.Kaydirak,tahtravalli,kupler,merdiven filan var.Emekleme ve yurume egzersizleri yapiyoruz. Tabi ben emekliyemiyordum ama sinifin en kucugu bendim. Simdi ocak ayinda yeni sinifim baslayacak. Belki o zaman emeklemeyi ve iyice yurumeyi ogrenebilirim.Sarkilarda soyluyoruz.Bakti ki annem ingilizce cocuk  sarkilari bilmiyor hemen gidip bir CD aldi. Simdi evde onu dinliyoruz.



Annemle babama gelince Turkiye donusu hizli bir sekilde ders calismaya basladilar.Babam “ management” annem “marketing” dersleri aliyor Concordia universitesinden .Ikisi de derslerinden  gectiler bu donem.Ben de genelde geceleri erken yatip onlarin calismasina izin veriyorum.Gelecek donem daha zor olacakmis.Ben de elimden gelen destegi verecegim tabi J





Dislerimi hic sormayin.Hep kasiniyor, hatta bir ara atesim bile cikti.Annem bu gunlerde yemek yedirirken kasiga “tik tik” ettigini soyluyor ama gorunurde birsey yokmus. Atesimin bir nedeni de soguk alginligi olabilirmis. Doktor amca oyle dedi. 1 hafta kadar surdu ama simdi iyiyim.Burda hava sicakliklari -35C’lere kadar indi. Annemler bana -30C’ye dayanikli ozel montlar aldilar. Onlarlada hareket etmek ve oturmak cok zor oluyor ama ne yapalim kis bitene kadar idare edecegim artik.



Evetttt. Bizden havadisler bu kadar. Annem , babam ve kendi adima Yeni Yilinizi kutluyorum.2005 yili benim icin hareketli ve yeniliklerle gececek..Ailecek herkes  icin saglik ve mutluluk getirmesini diliyoruz.


No comments:

Post a Comment